• Wpisów:5
  • Średnio co: 327 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 10:50
  • Licznik odwiedzin:1 373 / 1965 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Sniadanie: Platki zborzowe z yogurtem z owoców lesnych 0% procent tluszczu
Przekaski: Babeczka czekoladowa (musze zjesc te babeczki bo nikt w domu ich nie lubi.. )
marchewka, jablko
Drugie sniadanie: Poltora bulki z serem zoltym, pomidorem i ogorkiem
Przekaski: rzodkiewki i banan



Napoje: 1L wody + szklanka soku naturalnego z owoców lesnych + kubek herbaty ze skrzypu + kubek herbaty z rumianku

Cwiczenia: 3km biegania bez przerwy (15/20 minut)

<edit>
 

 
Leze już w łóżku wykończona... ale tak pozytywnie wykonczona. Xd Mam nadzieję że bede systematyczna i nie poddam sie. Kupiłam dzisiaj mnóstwo obcisłych wiosennych ciuchow.. a nie chce w nich wyglądać jak szynka.. Jutro wstawie zdjęcie mojego brzucha i pomiary.
Dobranoc *

I.l.o.n.a
 

 
Śniadanie: budyń waniliowy z bananami
Przekaski: kiwi
Drugie śniadanie: póltora bułki z serem żółtym, pomidorem i rzeżuchą + jajko
Przekaski: pomarańcz
Obiad: Makaron z warzywami
Przekaski: mufinek czekoladowy (jeden mufinek to niby nic takiego, tylko szkoda ze tak pozno wieczorem...)

Napoje: 1,5L wody mineralnej + 3/4 kubki zielonej herbaty + jeden kubek zwyklej herbaty + jeden kubek herbaty z pokrzywy

Ćwiczenia: 5 szejścio minutowych treningów Ewy Chodakowskiej.

I.l.o.n.a
 

 
Mam na imię Ilona, mam 16 lat i mieszkam w Holandii. Moim głównym tematem będą ćwiczenia z Ewa Chodakowską, gdyż chcę zacząć walkę o piekną figure! ..więc trzymajcie za mnie kciuki!! Będę też dodawała wpisy o innych rzeczach, to będzie taki kogiel-mogiel.. xd To był taki wstęp.. Mam nadzieję że mój blog spodoba się wam. )

Buziakii.!! ;**

I.l.o.n.a